Pytania i odpowiedzi

Pytania
i odpowiedzi

1.Jak sprawdzić czy produkt jest dostępny?
Produkty, które są dostępne, mają aktywny przycisk „Dodaj do Koszyka".

2.Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Po dokonaniu zakupu, zawsze otrzymujesz podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami, na adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia.

3.Jak złożyć zamówienie w sklepie?
Dodaj wybrane produkty do koszyka. Następnie przejdź do koszyka lub kontynuuj zakupy.

Po zakończeniu wybierania produktów do koszyka, zarejestruj się w celu dokonania zakupu bez rejestracji lub zaloguj się a następnie wybierz metodę płatności i formę dostawy.

Użyj kodu rabatowego (jeśli takowy posiadasz) a następnie zamów. W zależności od tego jaką formę dostawy i płatności wybrałeś, zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstroję naszego sklepu. Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana a na maila przyjdzie potwierdzenie transakcji.

4.Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku.

5.Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?
Aby zmienić złożone zamówienie, zmienić formę płatności, lub usunąć z niego jeden z towarów, to należy skontaktować się z naszym sklepem. Nie możliwe jest wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

----------------------------------------------

6.W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole "Kod rabatowy" przed kliknięciem przycisku "Zamawiam i płacę". Kod automatycznie zmniejszy wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

7.Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupione produkty?
Na każdy sprzedawany przez nas produkt wystawiamy fakturę VAT.  Aby ją otrzymać należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia.  

8.Jakie są koszty i czas dostawy?
Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy,  formy płatności
oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest przeważnie wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. Przesyłki realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz firmy Inpost.

9.Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Firmy kurierskie nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą.  Praktyka pokazuje jednak, że zazwyczaj kurier dzwoni do odbiorcy w dniu dostawy w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

10.Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?
Mamy dwie wersje płatności do wyboru:
1. Płatność za pobraniem – zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,
2. Płatność przelewem – nasz sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.

----------------------------------------------

11.Czy mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy?
Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w okresie 14 (czternastu) dni od dostarczenia zamówionego towaru, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.  Przed odesłaniem produktu, prosimy skontaktować się z naszą firmą.

12.Co mam zrobić, jeśli mam już konto, ale nie mogę się zalogować?
Jednym z  powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji.  

13.Czy zakupy są objęte gwarancją?
Towary posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu potwierdzenia zgłoszenia reklamacyjnego. Szczegóły dostępne w regulaminie.

14.Z jakimi kosztami wiąże się wymiana lub zwrot towaru?
Nasz sklep zwraca Klientowi kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztem wysyłki w terminie 7 dni od dnia zwrotu towaru na rachunek bankowy  wskazany wraz ze zwracanym towarem. Szczegóły dostępne w regulaminie.

15.Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?
Nasz sklep ponosi odpowiedzialność wobec Klienta w przypadku niezgodności towaru z umową przez dwa lata od daty zakupu towaru zgodnie z obowiązującym prawem. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

16.Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do naszego sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Koszty dostawy ponosi nasz sklep.

17.Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?
Nasz sklep przeważnie ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni albo krótszym, od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl